فروش لباس ورزشی

فروش لباس ورزشی

اگر ورزشکار هستید برای خرید یک لباس ورزشی باید به جنس آن توجه کنید حتی رنگ لباس ورزشی بسیار حائز اهمیت است. برای ورزش هایی مثل فوتبال و والیبال که تعرق زیاد است باید از جنس نخی استفاده کنید.لباس با جنس نخی عرق را جذب می کند و باعث سوزش و خارش نمی شود.
فروش لباس ورزشی

فروش لباس ورزشی

اگر ورزشکار هستید برای خرید یک لباس ورزشی باید به جنس آن توجه کنید حتی رنگ لباس ورزشی بسیار حائز اهمیت است. برای ورزش هایی مثل فوتبال و والیبال که تعرق زیاد است باید از جنس نخی استفاده کنید.لباس با جنس نخی عرق را جذب می کند و باعث سوزش و خارش نمی شود.

چگونه با وجود زانو درد ورزش کنیم؟

چگونه با وجود زانو درد ورزش کنیم؟  افرادی که مشکل زانو درد دارند فکر می کنند ورزش کردن ممکن است باعث تشدید درد وآسیب زانو شود. اما اینگونه نیست و تقویت ماهیچه هایی که زانو را حمایت می کنند و حفظ انعطاف آنها بهترین روش برای پیشگیری از آُسیب های بیشتر است.

به گزارش گروه ورزشی اسپرت اسکولار، برای رهایی از درد زانو ورزش کردن بهترین روش درمانی است اما باید در ابتدا به آرامی شروع کنید و به مرور زمان توانایی خود را بیشتر کنید. توجه داشته باشید که کمی درد زانو در حین ورزش کردن، طبیعی است اما اگر درد زیاد و غیر طبیعی را در زانو خود احساس کردید، حتما ورزش را متوقف کنید و به پزشک مراجعه کنید.

ادامه مقاله را ازدست ندهید.

افزایش اعتماد به نفس با ورزش

ورزش، بهترین راه افزایش اعتماد به نفس : شرایط سالم جسمانی و تناسب ابتدایی بدن ،در یک انسان می‌تواند بازخوردهای مناسبی را برای او فراهم کند.

به مرور زمان این موضوع موجب می‌شود که از اطرافیان خود بازخوردهای مثبتی را دریافت کنند و این بازخوردها موجب بالا رفتن اعتماد به نفس او می‌شود.

با ورزش کردن آمادگی جسمانی فرد افزایش پیدا می‌کند و این موضوع در تعاملات اجتماعی او هم تاثیر می‌گذارد.

به طور مثال وقتی یک فرد با پیاده‌روی زمان بیشتری راه می‌رود این کار تحمل او را برای دیگر کارهای روزانه بیشتر می‌کند؛ به همین جهت به‌طور کلی گفته می‌شود که ورزش کردن

می‌تواند باعث بالا رفتن اعتماد به نفس ‌شود.

ادامه مقاله 

تاثیر شنا در تناسب اندام

خیلی از شما شنیدید که شنا بر روی اندام و سلامت و غیره تاثیر می گذارد ولی فقز میدانید تاثیر می گذارد ولی چه تاثیری را نمی دانید حتی نمیدانید برای چه کسانی شنا مناسب است مقاله ی تاثیر شنا در تناسب اندام می تواند به شما کمک کند تا بهتر از فواید شنا مطلع شوید حتما بخوانید 

تاثیر شنا در تناسب اندام

با این ۱۱ ورزش به سرعت چاق شوید!

با این ۱۱ ورزش به سرعت چاق شوید! اگر تصور می‌کنید افزایش وزن بسیار آسان است، بهتر است است دیدگاه خود را تغیر دهید، زیرا افزایش وزن نیز می‌تواند به‌سختیِ کاهش وزن باشد. درحالی‌که افزایش وزن برای عده‌ای شبیه به کابوس است، برخی عطش شدیدی برای افزایش وزن و چاق‌ شدن دارند. افراد لاغر و نحیف تمایل زیادی دارند تا با امتحان کردن تکنیک‌های جدید، رژیم غذایی و ورزش کردن وزن خود را افزایش دهند. در این بین فردی که بتواند رژیم غذایی مناسب چاق شدن را با ورزش‌های چاقی ترکیب کند،

ادامه مطلب

غذاهای کاهش دهنده استرس

این  روزها اکثر مردم درگیر استرس هستند حالا این استرس به هر د لیل باشد باعث مختل شدن زندگی و کار افراد می شود. آنچه که مهم است برخورد کرئن با استرس است. غذاها در کاهش استرس تاثیرگذارند شاید شما باورتان نشود و بگویی تنها د لیل کاهش استرس برطرف کردن دلیل ان یا روحیه قوی است .

معمولا غذاها به چند روش استرس را از بین می برند. غذاهای آرامش آورو یک رژیم غذایی سالم می تواند با تقویت سیستم ایمنی و کاهش فشار خون، اثر استرس را بکاهد.

تاثیر مواد غذایی در کاهش استرس را نباید نادیده بگیریم. 

در لینک زیر مقاله مربوط را بخوانید.

https://www.sportscholars.ir/reducing-stress/