فروش لباس ورزشی

فروش لباس ورزشی

اگر ورزشکار هستید برای خرید یک لباس ورزشی باید به جنس آن توجه کنید حتی رنگ لباس ورزشی بسیار حائز اهمیت است. برای ورزش هایی مثل فوتبال و والیبال که تعرق زیاد است باید از جنس نخی استفاده کنید.لباس با جنس نخی عرق را جذب می کند و باعث سوزش و خارش نمی شود.
فروش لباس ورزشی

فروش لباس ورزشی

اگر ورزشکار هستید برای خرید یک لباس ورزشی باید به جنس آن توجه کنید حتی رنگ لباس ورزشی بسیار حائز اهمیت است. برای ورزش هایی مثل فوتبال و والیبال که تعرق زیاد است باید از جنس نخی استفاده کنید.لباس با جنس نخی عرق را جذب می کند و باعث سوزش و خارش نمی شود.

نوشیدنی های ممنوع با قرص

 شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که سرما خورده اید یا بیرون هستید و می خواهید قرص بخورید و این قرص را همراه با ابمیوه می خورید و این اشتباه در بعضی موارد خطرناک است.  حتی باید بدانیم چه دارویی با چه غذایی ممنوع است.

مصرف بعضی نوشیدنی های با قرص خطر مرگ را بالا می برد و دانستن اینکه چه نوشیدنی را با چه قرصی بخوریم خیلی لازم و ضروری است شاید دلیل بسیاری از مرگ های خاموش همین باشد.

در لینک زیر مقاله نوشیدنی های ممنوع با قرص را بخوانید.

https://www.sportscholars.ir/drink-banned-with-pills/

جلوگیری از سکته قلبی

این روزها شاید در اطرافیان شما هم اتفاق افتاده باشد که به دلیل سکته قلبی جان خود را از دست داده اند. سکته قلبی این روزها به دلیل آلودگی ، فشارهای عصبی و ... زیاد شده است. 

امیدواریم برای هیچکس این اتفاق نیفتد ولی دانشتن اینکه چگونه از سکته قلبی جلوگیری کنیم برای هرکسی لازم است. 

طبق آمار مسئولین سلامت کشور پیش بینی می شود طی سال های آینده شیوع بیماری های قلبی و عروقی در کشور رو به افزایش باشد و تمام ابعاد اجتماعی، اقتصادی و سیاسی را بر کشور در برگیرد.

حتی دانستن نشانه های ایست قلبی هم بسیار مهم است که در لینک زیر در مقاله ای به طور کامل برای شما گفته شده است که چگونه از سکته قلبی جلوگیری کنیم و نشانه های آن چیست.

https://www.sportscholars.ir/infarctus-prevention/


فواید پیاده روی

پیاده روی در ارتقای سلامتی نقش بسزایی دارد و اکثر ما این ورزش را نادیده میگیریم. راه رفتن در فضای آزاد قدرتی به انسان می دهد تا بتوانی ایده پردازی کنی ف سن مغز را افزایش می دهد. فواید پیاده روی انقدر زیاد است که می توان از آن به عنوان معجزه پیاده روی نام برد.

به شما پیشنهاد می کنم حتما مقاله موجود در لینک زیر را بخوانید تابدانید که از  همین امروز باید شروع به پیاده روی کنید.

https://www.sportscholars.ir/benefits-of-walking/

بیماریهایی که باعث چاقی می شوند.

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که با رژیم لاغر نمی شوید و یا خیلی نمیخورید ولی لاغر نمیشوید.  ورزش می کنید لاغر نمی شوید و فکر این هستید چه کاری کنید تا لاغر شوید و شاید این سوال در ذهنتان باشد که چرا من لاغر نمی شوم و یا چرا من چاقم؟

بعضی از بیماریها باعث چاقی می شوند و چاقی تنها نشانگر این بیماری است و ما این را نمی دانیم بیماریهایی که باعث چاقی می شوند بسیار زیاد نیستند ولی باید آنها را بشناسیم تا دست از رژیم های سخت برداریم و به درمان بیماری خود فکر کنیم نه چاقی.

در لینک زیر مقاله ی بیماریهایی که باعث چاقی می شوند را بخوانید.

https://www.sportscholars.ir/the-causes-of-obesity/


تاثیر صبحانه در سلامتی

بسیاری از ما خوردن صبحانه را مخصوصا برای فرزندانمان نادیده میگیریم. کمبود وقتف دیر بیدارشدن، بی اشتهایی و خیلی چیزهای دیگر این سهل انگاری را نسبت به خوردن صبحانه چندین برابر می کند.

بهتر است از تاثیر صبحانه در سلامتی آگاه باشیم تا خوردن آن را نادیده نگیریم. چاق شدن، لاغر شدن، دیابت و کاهش یادگیری و ... از نخوردن صبحانه است.

مقاله زیر را در مورد تاثیر صبحانه در سلامتی بخوانید تا آن را نادیده نگیرید.

https://www.sportscholars.ir/breakfast-effect-on-health/