فروش لباس ورزشی

فروش لباس ورزشی

اگر ورزشکار هستید برای خرید یک لباس ورزشی باید به جنس آن توجه کنید حتی رنگ لباس ورزشی بسیار حائز اهمیت است. برای ورزش هایی مثل فوتبال و والیبال که تعرق زیاد است باید از جنس نخی استفاده کنید.لباس با جنس نخی عرق را جذب می کند و باعث سوزش و خارش نمی شود.
فروش لباس ورزشی

فروش لباس ورزشی

اگر ورزشکار هستید برای خرید یک لباس ورزشی باید به جنس آن توجه کنید حتی رنگ لباس ورزشی بسیار حائز اهمیت است. برای ورزش هایی مثل فوتبال و والیبال که تعرق زیاد است باید از جنس نخی استفاده کنید.لباس با جنس نخی عرق را جذب می کند و باعث سوزش و خارش نمی شود.

با ورود فوتبال به ایران در سال‌های آخر قرن سیزدهم خورشیدی و نخستین سال‌های قرن حاضر تلاش‌های پراکنده‌ای برای شکل‌دهی به تیم‌های فوتبال و مسابقات مختلف فوتبال انجام شد. به دنبال شکل‌گیری نخستین تیم‌های فوتبال در سال‌های دهه نخست قرن حاضر تیم‌هایی با عنوان تیم منتخب تهران نیز تشکیل شدند اما هیچ‌یک از این تیم‌ها تیم ملی به معنای امروزی نبودند چرا که در ایران هنوز فدراسیون فوتبال تشکیل نشده بود و ایران به عضویت فدراسیون بین‌المللی فوتبال، فیفا، درنیامده بود.

 فروش عمده کاپشن شلوار ورزشی در سایت اسپرت اسکولار مشاهده فرمایید.

عدم برگزاری منظم مسابقات منسجم و دنباله‌دار و نبود سازمان متولی برای فوتبال همچون فدراسیون فوتبال یا هیئت فوتبال همه باعث شده بودند تا برای سال‌ها تحرکی در سطح ملی در فوتبال ایران دیده نشود اما از میانه‌های دهه ۱۳۱۰ شرایط کم‌کم تغییر کرد، در سال ۱۳۱۳ علی‌اصغر حکمت به دستور رضا شاه سازمان پیشاهنگی و تربیت‌بدنی ایران را بنیان گذارد. سه سال بعد و در ۱۳۱۶ حسین صدقیانی به این سازمان پیوست و مسئولیت اداره تیم‌های فوتبال را بر عهده گرفت. صدقیانی از بهترین فوتبالیست‌های آن زمان بود و سابقه بازی در تیم‌های رویال شارلوا بلژیک و راپید وین اتریش را داشت و بعدها به چهره‌ای کلیدی در فوتبال ایران تبدیل شد. در سال ۱۳۱۸ ورزشگاه امجدیه به عنوان نخستین ورزشگاه مدرن و دارای جایگاه برای تماشاگران در تهران ساخته شد تا محلی برای برگزاری منظم بازی‌های ملی و باشگاهی فوتبال در تهران به وجود آید. این ورزشگاه تا سال‌ها ورزشگاه خانگی تیم ملی فوتبال ایران محسوب می‌شد.

در شهریور ۱۳۲۰ تیم ملی ایران به دعوت دولت افغانستان برای حضور در جام استقلال افغانستان و انجام چند بازی دوستانه به این کشور سفر کرد.[۱۰] بازی ایران برابر تیم ملی فوتبال افغانستان در کابل از دید فیفا نخستین بازی رسمی ایران محسوب می‌شود. سرمربی این تیم حسین صدقیانی بود و بیشتر بازیکنان این تیم از فوتبالیست‌های مشهدی و به همراهی تعدادی از بازیکنان اهل تهران بودند. این بازی که در حضور محمد ظاهر شاه، شاه وقت افغانستان و با حضور ده هزار تماشاچی برگزار شد با نتیجه ۰–۰ به پایان رسید. برگزاری این بازی با اشغال ایران در شهریور ۱۳۲۰ توسط متفقین همزمان شد و این اتفاق باعث شد تا ایران تعدادی از بازیکنان نظامی‌اش را همراه نداشته باشد.

به روز ترین خبر ورزشی در سایت اسپرت اسکولار

با پایان اشغال ایران در ۱۳۲۵ و بازگشت کشور به شرایط عادی، فدراسیون فوتبال ایران تأسیس شد و به سرعت به عضویت فیفا نیز درآمد. خرسند علی کنی به عنوان نخستین رئیس فدراسیون فوتبال برگزیده شد.سپس در ۳ آبان ۱۳۲۶ و بیش از شش سال پس از نخستین بازی تاریخ تیم ملی برابر افغانستان، ایران در امجدیه یک بازی دوستانه در برابر تیم ملی ترکیه انجام داد و با نتیجه ۱–۳ مغلوب شد. مربی‌گری تیم ملی همچنان بر عهده صدقیانی بود و زننده تک گل ایران نیز امیرمسعود برومند بود. ایران در آن سال‌ها سه بار دیگر نیز برابر ترکیه صف‌آرایی کرد و به نتایج مساوی ۱–۱ و ۲–۲ و شکست ۱–۶ دست یافت. از میان این بازی‌ها تنها یک بازی که در ۷ خرداد ۱۳۲۹ در استانبول برگزار شد و با نتیجه ۱–۶ به سود ترکیه پایان یافت از دیدگاه فیفا رسمیت دارد. زننده گل ایران در آن بازی امیر خلیلی بود تا وی به عنوان زننده نخستین گل تاریخ تیم ملی ایران شناخته شود و تا به امروز این شکست سنگین‌ترین شکست تاریخ فوتبال ملی ایران است.


پارچه فیلامنت

آیا پارچه تریکو فلامنت را می شناسید و از مشخصات آن آگاهی دارید و می دانید با الیاف فیلامنت چه نخهایی را برای بافت پارچه اضافه می شود؟ 

پیراهن شورت تیمی باید دارای ویژگی هایی باشد که جنس آن از مهمترین این ویژگی ها است. اگر خواسته باشید در مورد پارچه تریکو فیلامنت بدانید باید خدمت شما عارض شوم که این پارچه تریکو فیلامنت به دو نام شناخته می شود یکی فلامنت و دیگری فیلامنت که در جامعه به نام فلامنت بیشتر شناخته می شود اگر خواسته باشید در مورد الیاف فلامنت بدانید باید خدمت شما عارض شوم که فیلامنت را از مواد مصنوعی تولید می کنند و به صورت عادی در طبیعت موجود نیست، البته شایان ذکر است که به دلیل اینکه فلامنت جزو الیاف مصنوعی قرار می گیرد با الیاف طبیعی در زمان بافت ترکیب می کنند الیافی همچون پنبه، ویسکوز و… که خواص و خصوصیات این پارچه را تغییر می دهد.

در فروشگاه لباس ورزشی اسپرت اسکولار تمامی اجناس از جمله پیراهن و شورت ورزشی از جنس فیلامنت سازگار با پوست می باشد.

اگر خواسته باشید به صورت تخصصی این محصول را بررسی کنید اولین مسئله ای که به ذهن می رسد الیاف تشکیل دهنده این منسوج است که باید در این باره خدمت شما عرض کنم که همانگونه که از نام آن مشخص است از الیاف قیلامنت تشکیل شده است و در مورد الیاف فیلامنت باید به این موضوع توجه کنید که از مواد اولیه مصنوعی به دست می آید و هیچگونه ریشه طبیعی ندارد و از این بابت می توان گفت برای افرادی استفاده از الیاف طبیعی اهمیت دارد مهم جلوه می کند ولی پارچه فلامنت مزیتهایی دارد که در ادامه خدمت شما عرض می کنم و آن هم حالت کشی بودن آن است و در بعضی از نمونه های این منسوج حالت براقیت زیبایی دارد و به همین خاطر تعداد زیادی از افراد این محصول را استفاده می کنند.